onsdag den 30. oktober 2013

Endnu flere lækre værtindegaver

 
Jeg blev virkelig begavet i lørdags.
 
Jeg fik dette skønne pudebetræk og en fin cirkelranke af
Jeanet med JeansJeans.
Cirkelranken er allerede flyttet ind på Pi´s værelse.
 

 
Fra Susanne med Mit Krearum fik jeg dette skønne uglebillede. Uglen flytter ind på Caspers værelse.
 
Men da Pi så billedet, ønskede hun et af samme slags bare i sorte, grå og hvide farver. Så jeg må forsøge at gøre Susanne kunsten efter. :o) Jeg tror det bliver et hyggeligt efterårsprojekt som jeg kan lave sammen med Pi.


Af Helle med Belladotte fik jeg et lækkert glas solbær marmelade. Mums, det smagte dejligt på pandekager i søndags.
 
Fra Lene med Ting og tanker fik jeg små fine stjernelys og kaffeservietter.
Hygge til en kold tid.
 
 
og fra Anne-Sofie med Fingernem fik jeg denne toilettaske og nøglesnor. Jeg har måtte holde ekstra godt fat i toilettasken, for Kaja mener at det er hendes.. :o)

 
Tusind tak for gaverne. Jeg er vild med dem alle.
 
 

4 kommentarer:

  1. Endnu en omgang lækre gaver :o)
    Er dybt misundelig :-D
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Sikke dog nogle lækre gaver, og hvor er det dejligt at se hvor forskellige det er. Det er da luksus!

    SvarSlet
  3. Jeg synes altid det er dejligt når nogen tænker på en - og så endda med gaver.
    Der er mange gode ting.
    Om ikke så længe kommer der endnu en diy med birketræ på min blog, som du måske også kan bruge,
    nu hvor i skal fælde træ.
    Gid det var mig der havde noget mere af det træ.
    Er misundelig , men kun på den gode måde.
    God og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. P.S. har meldt mig som fast læser af din blog

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...